További hírek, információk

Koronavírus - gyakran ismételt kérdések

2020.04.01.

A jelenlegi, sajnálatos helyzetben sok ügyfelünkben felmerültek kérdések, melyeket összegyűjtöttünk és megválaszoltunk.

Hogyan szerződhetek most új Fordra?

Az ügyintézés nagy részét E-mailen vagy levélben és telefonon tudjuk megoldani.
Keressen minket bátran, ha van elképzelése a megvásárolni kívánt modellről!
Értékesítő kollégáink elkészítik a legjobb ajánlatot Önnek, a kiválasztott gépjárműről /amennyiben telephelyünkön van/, fényképet tudnak küldeni, illetve egyeztetés után a telephelyen megtekinthető az autó.
Az elektronikus úton megkötött vevőszerződéssel és a megállapodott előleg utalásával létrejön a szerződés.
A pénzügyek megoldására az átutalás a legmegfelelőbb a jelenlegi helyzetben.
Javasoljuk a készletről történő választást, országos készletünk ismeretében értékesítőink igyekeznek megtalálni a legjobb megoldást az Ön számára.

Értékesítőinket felváltva érhetik el, hétfőn, szerdán és pénteken Farkas Zsoltot, kedden és csütörtökön pedig Wappel Tamást.

Elérhetőségek:

Farkas Zsolt
Tel: 30/351-8151
E-mail: fzsolt@strauss.hu

Wappel Tamás
Tel: 20/462-9919
E-mail:wtamas@strauss.hu

Kérjük, autó értékesítéssel kapcsolatban bennünket keressenek a megadott elérhetőségeken!

Finanszírozási ügyintézés és autó átvétel csak személyesen lehetséges!

Mit vásárolhatok meg készletről?

Telephelyünkön lévő raktári autóink megtekintekintéséért KATTINTSON IDE!

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ügyfeleink a kialakult helyzet ellenére a lehető legjobb és leggyorsabb ügyintézésben részesüljenek.

Kipróbálhatok most tesztautót a szalonban?

A jelenlegi helyzetre való tekintettel, ideiglenesen felfüggesztettük a tesztvezetés lehetőségét.

Amint újra találkozunk, szeretettel várjuk Önt, hogy kipróbálhassa legújabb modelljeinket. Érdeklődését azonban már most tudjuk rögzíteni, keressen bátran elérhetőségeinken!

Mi a helyzet a megrendelt autómmal?

A megrendelt autók gyártásáról és szállításáról értékesítőink tudnak információt adni.

Hogyan tudom személyes kontakt nélkül átvenni az autómat?

Az autó átvételére és finanszírozási ügyintézésre csak személyesen van lehetőség, de mindent megteszünk a legkevesebb személyes kapcsolat érdekében.

Működik a Strauss szervize és hogyan jelenthetem be autómat?

Szervizünk továbbra is működik, de csak azon gépjárműveket tudjuk elfogadni, amelyek sürgős javítást igényelnek.

Telefonon a +36 94/512-860-as számon vagy online, az alábbi linken van lehetőség bejelentkezni:

http://strauss.hu/szerviz/szerviz-bejelentkezes

Mi a teendőm, ha javításra viszem az autómat, hogyan kerülök Önökkel kapcsolatba?

Nálunk is elérhető a hozom-viszem szolgáltatás, hogy az aktuális javítási, karbantartási munkák akkor is elvégezhetőek legyenek, ha az ügyfél nem tud, vagy nem szeretne kilépni a lakásából.

A szolgáltatás legfőbb előnye az, hogy Önnek nem kell kimozdulnia otthonából, járművét a megadott helyen és időben átvesszük, majd a szervizelés, javítás vagy karbantartás elvégzését követően fertőtlenítve házhoz szállítjuk.

Amennyiben a személyesen hozná el autóját, a következő óvintézkedéseket vezettük be:

  • Mellőzzük a kézfogást a vírus terjedésének megakadályozása érdekében, valamint kézfertőtlenítési lehetőséget biztosítunk ügyfeleink számára.
  • Az érintkezési felületeket (pl. munkafelvételi asztalok, bútorok, mellékhelyiségek) napjában többször fertőtlenítjük.
  • Márkaszervizünk dolgozói eldobható védőkesztyűben dolgoznak, majd a szervizelést követően fertőtlenítik a gépjármű kritikus részeit.
  • Rendszeres és kötelező kézmosási szabályokat rendeltünk el.
  • Naponta többször szellőztetjük zárt tereinket.
  • Kérjük, hogy az Ön és munkatársaink védelmének érdekében, az udvaron várakozzon autójára.

Megértésüket köszönjük!

Mi történik, ha túllépem gépjárművem esedékes szervizét?

Amennyiben garanciális az autója, idő tekintetében 1 hónap, kilométerben pedig 1500 km a megengedett csúszás!

Mivel a koronavírussal kapcsolatos helyzet, hatósági előírások, szabályozások napról napra változhatnak, kérjük ügyfeleinket, minden ügyintézés előtt keressenek fel minket telefonon, vagy e-mailben!

Központi e-mail: info@strauss.hu 
Telefon: +36 94/512-860 

További hírek

Klíma szerviz a Straussnál!
Klíma szerviz a Straussnál!
Soron kívüli fogadás és 27% kedvezmény az egészségügyi dolgozóknak!
Soron kívüli fogadás és 27% kedvezmény az egészségügyi dolgozóknak!
Ismerje meg a FordPass Connect nyújtotta előnyöket
Ismerje meg a FordPass Connect nyújtotta előnyöket
4.63 (Based on 78 reviews)
View available reviews